środa, 31 lipca 2013

W życiu najcenniejsze są momenty które wstrzymują oddech.

Dzięki  Tobie uwierzyłam  .  że Księżniczką można być na prawdę   .  że prawdziwy  Książę z bajkii istnieje  .  że miłość  może być prawdziwa  że szczęście to nie fikcja  .  że nawet ja mogę  patrzeć z Tobą w gwiazdy rozmarzaniem . uwierzyłam że jestem piękna . że jestem coś warta  .  że moje marzenia dla kogoś znaczą   .   że miłość na prawdę istnieje  . dzięki  Tobie odnalazłam się na nowo  .   dzięki Tobie mój świat stał się prawdziwym niebem  .   jesteś moim tlenem, jesteś wszystkim ! <3



Bardzo często myślałam o tym, jak brzmi jego głos, gdy wypowiada moje imię.


Nagle dzieje się coś…Coś się uruchamia… i w tym momencie wiesz że coś się zmieni… I w tym momencie zdajesz sobie sprawę że wszystko zdarza się tylko raz… Następnie okazuje się że to wszystko zdarza się tylko jeden raz, i że nigdy więcej nie poczujesz tego samego.ze już nigdy nie będziesz trzy metry ponad niebem.

 

Wpatruję się w ciemność, jestem jedyną która czeka. Staram się opanować łzy, ale to takie trudne. Ściskam Cię, a ty prześlizgujesz przez moje ręce. Chciałabym zobaczyć w tym coś dobrego, ale to  nie ma sensu. Jak ptak który nigdy nie latał, będę Cię wołała. Jak róża która nigdy nie urośnie, będę za Tobą tęsknić.

 

Każdy ma w życiu taką osobę, która wybacza wszystko.

 Mam dość gonienia niedoścignionego celu. Jest marzeniem bez końca, do którego i tak nigdy nie trafię. I nie, to w cale tak że się podaje bez walki. Walczyłam, próbowałam, czekałam pół-tora roku. Dziś uważam że to już zbyt długo, by dalej żyć nadzieją. Dlatego odchodzę już któryś raz - tym razem jednak na zawsze.

 

 bo chuj*, nie masz pojęcia o tym, jak serce może wykurwiście napierdala*, omal, co nie wyskakując z piersi, gdy kogoś kochasz.

 

.... I przyszedł wieczór, gdy po raz kolejny, chciałabym się pozbierać. Gdy tak silna i stanowcza zapragnęłam wziąć życie w swoje ręce. Jednak,sięgnęłam pamięcią szeroko rozłożonych wspomnień, rezygnując.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9EE7no9Gkj0 

 

A w życiu? Nie ma powrotów, czas przecież nie zawraca.

 

 a oni ? zupełnie inaczej niż my . oni zakochują się przypadkiem . czasem nawet nie wiedzą , że to już , a może po prostu nie chcą wiedzieć . wmawiają sobie , że są gatunkiem , który zdobywa i zostawia . ale gdy już strzała amora ich trafi potrafią być naprawdę wspaniali . robią rzeczy , o których nigdy by nie pomyśleli , są cholernie zazdrośni i bardzo im zależy . mają plany co do waszego wspólnego życia , a wszystkie inne dziewczyny przestają jakby istnieć . wydaje się , że dla ciebie mogli by zabić .

 

nie wierzyłam w miłość od pierwszego wejrzenia aż do wtedy.

 Nie kilometry dzielą ludzi, lecz obojętność.

 

Boże pozwól mi go dotknąć, poczuć, przytulić. Pozwól by był blisko. Daj mi go. Całego na kilka sekund, pozwól spojrzeć w oczy, lekko dotknąć dłoni. Zniszcz wszystko, każdy kilometr, dzielący mnie od szczęścia. Proszę, Boże.

 

Dobrze wiedział, że miłość przynosi ludziom najgłębszy smutek, jako że jest najwyższym wysiłkiem, na jaki człowiek się porywa, aby wyjść z samotności. A mimo to dążył do miłości w nieustępliwym uniesieniu.

 

idziesz z kimś, wydawało by się z kimś najważniejszym, przez swoje życie, nagle stajecie na rogu dobrze znanej wam ulicy, bo przecież chodzicie tędy co dzień, jednak okazuje się, że każde z was chce iść w inną stronę i jeśli żadne z was nie poświęci swojej dumy i swojego ego, to wszystko co tworzyliście rozpieprzy się od tak . jedno małe nieporozumienie dotyczące dalszej drogi, jest w stanie skreślić tak po prostu skreślić wszystkie wasze wspólnie spędzone dni.

 

bywają takie dni i noce, które zmieniają wszystko. bywają takie rozmowy, które są wstanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat. nie możemy ich przewidzieć. nie możemy się na nie przygotować. czyhają gdzieś na nas, zapisane w łańcuchu pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności. 

 

spójrz na te wszystkie promyki. zobacz, ile ciepła dają. właśnie taka jest moja miłość do Ciebie. kocham Cię. – powiedział sprawiając, że na jej policzkach pojawiły się kryształowe krople, w których odbijała się cała paleta barw.  

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz