niedziela, 7 lipca 2013

Nie patrz w przeszłość - tam już byłeś i wszystko widziałeś. Idz na przód, tam bedzie ciekawiej

Lubię  wielu ludzi, ale nie wszystkich. Dużo potrafię wybaczyć, ale nie wszystko. Szybko zapominam, ale nie zawsze. Ci, których lubię wiedzą o tym. Ci, których nie lubię, zauważą to. Dla prawdziwych przyjaciół mogę przejść przez piekło. Wrogą wskażę tam drogę.



Czy zasługuje na bycie szczęśliwym? Czemu pogrążyłam się tak głęboko w tych pustych ranach? Na każdego w życiu spada deszcz strzał. Lecz czemu akurat moje serce wciąż robi za cel? Emocje tak szybko się zmieniają. Tracę dech i padam wyczerpana gdzieś z tyłu. Nie umiem zapanować nad sercem, świat wyślizguje mi się z rąk. Szczęście oddalone o parę kroków, sama dodaje stopni na schodach. Każdego może to przerażać, lecz dla mnie jest to naturalne jak śmiech. Płacz jest jak oddech - im dłużej go trzymasz. tym więcej wypuszczasz. Pozwól mi oddychać - smutek to mój dom. Chcę tu zostać. tu moje miejsce.Nawet jeśli wyjdę na moment do szczęścia, wiem, że i tak wrócę.







Ludzie czekają. Na autobus, na gwiazdkę z nieba, dwudzieste trzecie urodzin. Ja czekam na Ciebie






 Czas nie leczy ran. Czas pomaga nam przerodzić smutek w tęsknotę 



Siedzę przy oknie i patrzę jak wiat ugina wielkie drzewa. Zamykam oczy i widzę Nas razem, siedzących przy Tym samym oknie. Pamiętasz jak miesiąc temu przyrzekałeś, że zawsze będziemy razem? Wierzyłam Ci, a teraz nie jestem w stanie wypowiedzieć Twojego imienia bez użycia paraliżującego uczucia bólu. Chciałabym Ci na nowo zaufać. Chciałabym, żeby było tak jak dawniej, lecz wiem, że już tak nie będzie. Nadal Cię kocham, wiesz o tym doskonale, ale moja duma nie pozwala Tobie wybaczyć.



Czasem kiedy mówię, że wszystko u mnie w porządku chciałabym, żeby ktoś spojrzał mi w oczy, uściskał mocno i powiedział... Wiem, że wcale tak nie jest, jestem przy tobie



 Są ludzie, którym pozwolimy wracać zawsze. choćby nie wiadomo jak nas zawiedli, i jak bardzo pozwolili nam cierpieć. I mimo, że wywoływali najokropniejszy ból, gdy odchodzili - to wywołują najcudowniejszy uśmiech, gdy wracają





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz