sobota, 23 marca 2013

Moje serce zostało zranione przez Ciebie i tą głupią miłość do Ciebie


Nie kocham Cię wcale,
Tylko moja dusza jakaś
Taka smutna, gdy przechodzisz
Obok mnie obojętnie... ;((


http://www.youtube.com/watch?v=RtDVlpEfKlI


Nigdy więcej nie będziemy razem tyle naszych niespełnionych marzeń, nigdy więcej nie usłyszysz Kocham, nie usłyszysz jak przez Ciebie szlocham



I nie mów jej że ma zapomnieć, rozumiem ją, rozumiem jej świat. I nie mów jej że  zapomnieć ma, rozumie ją, rozumie jej świat



Nie wiem o co poszło, nie wiem o jaką rzecz. Ty powiedziałeś żegnaj, a ja powiedziałam - cześć. I poszedłeś z uśmiechem na twarzy, a ja  w oczach miałam łzy. Lecz  musisz mi uwierzyć, że dla mnie istniejesz TYLKO TY 


 Nie mogę myśleć, nie mogę być. Nie mogę przez Ciebie normalnie żyć. Ty jeden zawróciłeś mi w głowie, dlatego nie mogę zapomnieć o Tobie.



Kocham Ciebie jak dawniej. I choć z oczu płynie mi łza, to życzę Ci z całego serca, by Cię ktoś kochał  tak jak ja. 



Twój głos mi w uszach brzmi, Twoja twarz w każdą noc mi się śni. Twoje serce wciąż w mym sercu noszę. Wróć - o to jedno Cię proszę.


 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz