piątek, 22 lutego 2013

Czasami to, czego poszukujesz, jest tym, od czego uciekasz

Umarły plany, wszystko to co było piękne, umarła miłość w jednej chwili niepojęte. Zniknęło szczęście a może nigdy go nie było? Być może mnie i Ciebie nigdy nic nie łączyło? Nie wiem, nieważne dziś już nie pamiętam.
 
A emocje gdzieś uciekły kiedy spojrzałam w Twoje oczy i uświadomiłam sobie, że ja i Ty to dwa różne światy
 
http://www.youtube.com/watch?v=D0sbmx7PupM 
 
 Zjawił się ktoś, kto pokochał mnie taką, jak jestem. Zaakceptował moje wady i nawyki. Zjawił się ktoś, kto powiedział, że jestem najpiękniejszym cudem świata. Powiedział, że mnie kocha ponad wszystko. Zjawił się ktoś, kto stwierdził, że nie może żyć beze mnie. Stwierdził, że jestem idealna. Zjawił się ktoś, kogo pokochałam całym sercem.
 
Możemy się nie lubić czy nienawidzić, ale proszę, miej choć trochę w sobie odwagi i powiedz mi na ulicy to jedno jebane "cześć"

Kiedy jesteś blisko i nie wdychać  i nie mogę znaleźć słów aby mówić. Czuje iskry ale nie chce być z tobą jeśli nie szukasz prawdziwej miłości. Nie, ja nie mogę od początku widzieć Cię jeśli nie mogę być twoją jedyną.



 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz