sobota, 16 lutego 2013

Teraz wiem tak juz jest jestes częścią mnie

Tak ciężko być z kimś nie widząc jak to wszystko się dalej potoczy. Nadchodzi moment kiedy wiesz, że przeszłość już dawno odeszła i masz ochotę ułożyć sobie życie z kimś innym, po czym wspomnienia wbijają ci nóż w plecy i sama zaczynasz myśleć "czego ty tak na prawdę chcesz?" Najgorsze jest to, że skrzywdzona może zostać niczego winna osoba
 
 http://www.youtube.com/watch?v=8bU5C5hfdXM
 
 Chciałabym móc wejść do Twoich myśli, potem wyjść i spytać co naprawdę myślisz.
 
 Nie szukam raju.  Twoja obecność wystarczy.
 
 me i cholernie mnie zranił. Może i każdego dnia kłamał, oszukiwał  i zdradzał. Może jestem uzależniona od marihuany. Me i nie ma mi   do zarefowania cudownej przyszłości  i wylałam przez niego więcej łez niż jestem w stanie zmieść się   w morzach całego świata, ale  kocham go i mimo, iż nie jesteśmy razem - oddam za niego całe życie, jeśli będzie taka konieczność.
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz