środa, 20 lutego 2013

Zabiłeś te miłość, zabiłeś nas !



Chciałam być Twoim małym planem na przyszłość. Drobną kobietą, którą wielbiłbyś nad życie, oczkiem w głowie, któremu zawsze zapewniałbyś bezpieczeństwo. Czasem wściekłą osobą, którą potrząsnąłbyś mocno za ramiona i szepnął "wyluzuj... i tak Cię kocham". Chciałabym żyć z Tobą wiecznie i każdego dnia móc kochać Cię bardziej.


http://www.youtube.com/watch?v=hjUtDjcej2s 



 Skrywam w sobie tak wiele emocji. Tak na pozór wydająca się być taka spokojna, poukładana Perfekcyjnie panująca nad swoimi emocjami. Nikt nie ma pojęcia o tym, jaką nieustanną walkę toczę w wewnętrznym świecie. Walka emocji sprzeczających się nawzajem. Z zewnątrz cholernie szczęśliwa, zawsze uśmiechnięta. Nikt nie słyszy tego cichego płaczu, który kryje się moim wnętrzu. Żal wymieszany z bólem.. Blizny, po tym jak ktoś mnie bardzo zranił. Pustka, której nie da się wypełnić. To smutne, jednak prawdziwe.



 Jestem pewna, że zatęsknisz. Może to będzie tylko chwila, moment, ułamek sekundy, ale zatęsknisz wiem to. Może będziesz wtedy stał w kolejce po fajki a może będziesz słuchał dobrego rapu. Albo będziesz z nią, poczujesz jej zapach i stwierdzisz, że nic nie dorówna mojemu. Ale zatęsknisz. Przeleci Ci przed oczyma wszystko. Każdy mój uśmiech, każda łza. Każda chwila spędzona razem. Zatęsknisz.



 Jesteś cwelem, jesteś zerem, jesteś chamem i frajerem. Jesteś nikim, jesteś ciotą i po prostu idiotą. Jesteś fiutem, jesteś szczylem, imbecylem i debilem. Jesteś wstrętny, jesteś nudny, obrzydliwy i paskudny. Intelektem też nie grzeszysz, Twoje ego oczy cieszy. Jesteś podły, jesteś draniem, lecz to tylko moje zdanie. Po tym wszystkim, co zrobiłeś, dojdź do wniosku – jak Ty żyjesz?! Tylu ludzie okłamałeś, sam się również oszukałeś. Jednak przyznać chyba muszę, że uczucia w sobie duszę. I to tylko moja wina, pokochałam skurwysyna.



 Chciałam być Twoim małym planem na przyszłość. Drobną kobietą, którą wielbiłbyś nad życie, oczkiem w głowie, któremu zawsze zapewniałbyś bezpieczeństwo. Czasem wściekłą osobą, którą potrząsnąłbyś mocno za ramiona i szepnął "wyluzuj... i tak Cię kocham". Chciałabym żyć z Tobą wiecznie i każdego dnia móc kochać Cię bardziej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz