piątek, 23 sierpnia 2013

Czasem gonimy za czymś, co nie jest nam przeznaczone.

To niewiarygodne, jak można czuć się szczęśliwą, przez tyle lat, mimo

tylu kłótni, tylu upierdliwości i tak naprawdę kurwa nie wiedzieć

czy to miłość czy nie.



Jest tak samo, może tylko trochę smutno
I nie mówisz "dobranoc", i nie mogę przez to usnąć ~ HuczuHucz



Emocjonalni ludzie cierpią przez byle co i byle kogo.



Wszystko co wiem to to, że jestem zagubiona bez Ciebie, nie kłamię
Jak mam być silna bez Ciebie, potrzebuję Ciebie obok siebie
Jeśli kiedykolwiek powiemy, że nie będziemy razem i zakończymy to słowami do widzenia nie wiem co zrobię… ~Tałi

 

Pragnęłam go tak, jak pragnęłam powietrza, by oddychać. Nie był to wybór ale konieczność. ;*






zdaje sobie sprawę z tego, że było kilka pomyłek
jednak się nie pomyliłem, mówiąc że chce być z tobą
dobra nie ma żartów, wracaj, zacznijmy na nowo! ~ Ta
łi


 
widzę Twoją twarz w obrazach naszej przeszłości
Twoje oczy, gdy mówiłem szczerze o miłości
Twoje oczy, gdy układaliśmy wspólnie plany
te w których nie było nienawiści i zdrady ~ Diox



Trudno milczeć, kiedy boli.

Kochać kogoś, to przede wszystkim

pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest.

 

 

Pocałowałbym cię w usta, by poczuć smak życia
Odwrócił się, przyłożył sobie lufę do skroni
Gdyby miało nie być jutra tak właśnie bym zrobił ~ Pezet




Jestem ciekawa, jak byś zareagował,
gdyby zadzwonili do Ciebie z telefonem, mówiąc że mnie już nie ma.



 Dlaczego ten czas mija, kiedy z całej siły trzymam ją blisko siebie, próbując zatrzymać, nie pozwolić jej iść dalej. Boi się mnie. Ja ją tylko zatrzymuję, klękam na kolanach i proszę by była na zawsze i dzień dłużej. Chwytam jej dłoń, przykładam do mojej klatki piersiowej, aby poczuła bicie mego serca. Modlę się, by wypowiedziała jakikolwiek wyraz. Ona ciągle milczy. Jej obojczyki są takie puste bez moich pocałunków, więc próbuję otulić drżące je miękkością ust, lecz wyrywa się i zaczyna biec, potyka się, ale silnie biegnie dalej, upada. Stoję, nie ruszam za nią. Widzę jak obraca się sprawdzając czy podążam w jej kierunku, lecz nie robię tego, nie czuję swojego ciała. Słońce świeci mi prosto w twarz, wytrzeszczając źrenice próbuję dojrzeć jej zarys. W końcu powoli zanika, nie widzę jej. Zastygłem w bezruchu, błagając o jej powrót. Przegrałem wszystko



Szkoda, że nie wiesz jakie to uczucie tęsknić za czymś, co nigdy nie dotknęło Twoich warg. Nie wiesz jakie to uczucie stać murem za czymś, co nigdy nie będzie Twoje.



 -do miłości nie można nikogo zmusić ..- ale ja nie zmuszam, ja proszę ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz