sobota, 8 czerwca 2013

Wśród tylu słów było tak mało uczuć .





Brakuje mi tych ludzi, brakuje tamtych czasów, tych szczerych słów, po prostu zero fałsz.


https://www.youtube.com/watch?v=yd7FWZvTH-c 


Chodź, poszukamy te milion powodów, które utwierdzą nas w przekonaniu, że nie warto rzucać się pod pociąg.


 Kiedyś oddałabym za Ciebie życie, wiesz? Dzisiaj nawet nie jestem pewna, z kim spędzasz noc.

  
Mówią, że sztuką jest wybaczyć, moim zdaniem sztuką jest ponownie zaufać.
  

 Nigdy nie skazuj kobiety na domysły. Nawet nie wyobrażasz sobie, jak barwny scenariusz potrafi napisać, kiedy jest niepewna twych uczuć.




 Jest tak mało odpowiedzi na tak wiele pytań.




 Chcesz poznać moją psychikę? Witam w ruinach. Nie wiem czy wiesz, ale kiedyś było tu przepięknie.


Sztuką nie jest zapomnieć i odejść. Sztuką jest żyć obok osoby, która potrafi Cię zranić.

 


Cza­sem wy­daje nam się, że życie prze­mija w zas­traszającym tem­pie. Praw­da jest ta­ka, że nie do­ceniamy war­tości te­go, co ma­my tu i te­raz. Podążając za niereal­ny­mi prag­nieniami, które niszczą nas, od środ­ka, zat­ra­camy w so­bie człowie­czeństwo. Gu­bimy się. Znikamy. Wta­piamy w tło. Zle­wamy z sza­rym, nic nieznaczącym tłumem.
 

 Gdyby nie było jutra, pewnie zadzwoniłabym do Ciebie i powiedziała, że zajebiście mi zależy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz