wtorek, 7 sierpnia 2012

Nie boje się

http://www.youtube.com/watch?v=BYJhVW7oeno&feature=related


Jeden chłopak. Milion problemów. Tysiące zranień. Setki nie przespanych nocy. Helikopter wylanych łez. A ja nadal kocham tak samo, wybaczam za każde fałszywe  ' PRZEPRASZAM ' . Po prostu nie potrafię ci nie wybaczyć.... Ale i tak się nie boje ile razy będziesz mnie ranił bo i tak cię kocham 



Tak lubię gdy mnie przytulasz bo sprawiasz  że cały świat  nie liczy się. Tak bardzo  kocham gdy  mnie dotykasz i  czule szepczesz  Tylko Ciebie chce. 


 Sztuką nie jest zapomnieć i odejść - sztuką jest przebaczyć i żyć obok tego co potrafi Cię zranić.  

Była  naiwna, jak mała dziewczynka. Wierzyła, że słuchawki w uszach  i muzyka na full, zagłuszą  jej myśli, wspomnienia, przegapione szanse, wyrzuty sumienia i całą reszte

Pytasz przez co płakałam? Przez Ciebie. przez ciebie. przez ciebie! przez nich wszystkich. przez to co mogło być, co mogliśmy wspólnie osiągnąć. przez to, że już nie wiem  co mam ze sobą zrobić, płakałam przez nie wykorzystane szanse. przez okropne uczucie pustki, które pozostało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz