poniedziałek, 14 maja 2012

Moja muzyka to ty

  http://www.youtube.com/watch?v=4D1vUa44_lE&feature=relmfu       


  Jak ogień i deszcz nie dobraliśmy się ale nie potrafię zła na Ciebie być jak
wenus i mars jesteśmy z innych gwiazd ale nikt mnie nie dopełnia tak jak ty
proszę nie zmieniajmy nic




Schowaj mnie, głęboko schowaj mnie pod powieką żebym mogła lśnić dzień w dzień
w każdym Twym spojrzeniu które wciąż rzucasz innym........... 

Gdy patrzę w twoje oczy Każdej nocy Krzyczeć mi się chce Bo patrząc w twoje
oczy Którejś nocy Wiem- zabiorą cię. 


Otul mnie, zapachem otul mnie, aromatem skóry który ja jak strój od najdroższych
krawców zawsze już nosić będę :* 

 Nie boję się, zaufaj mi, wybaczam Ci Płomień zgasł, nie ma nas Zniknął blask i
minął czas 

" Popatrz w tył i popatrz w bok
Zrób do przodu jeden krok  
Prócz myślenia ciężki tok
Płyta leży, kurzy się cały rok. "

 


 " Miłości nie ma dziś, więc daj mi po prostu żyć ! "

Bo to co dla mnie miało sens
odeszło razem z Tobą
i czekam tu, wciąż Kocham Cię
choć poszłaś inną drogą... 



Nie szukałam miłości, to ona znalazła mnie...; *
 
 Bo jeśli pragnę zobaczę znów Twoje oczy i uśmiech Twój...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz